MIN BROR! MIN ANDREAS!


Jag tänker tillbaka, tänker på tiden då vi var små.
Minns du när du smög in till mej?
Du skulle läsa en saga.
En saga för din lillasyster.
De finns så mycket känslor inom mej
Känslor som inte kommer ut.
Hur jag känner o vad jag tycker. 
Du är min bror, min bror som får mig att känna mej älskad.
Du får mig att växa, du får mig att gro.
Dina ord väger tungt, tyngre än du tror.
Kan fundera över dina ord.
De du säger, de värmer de fryser.
Du får mig så stolt du få mig så glad.
När jag ser dig glad, sprider du glädjen genom hela mig.

Men som alla syskon är vi inte vänner jämt, vi kan gräla o kivas
då känner jag mig så tung, så ledsen, så låg,
När orden kommer från dig känns dom tyngre än när någon annan skulle sagt dom.
Men innerst inne så finns du alltid där, du finns alltid inom mig.

De finns så mycket värme inom dig, värme som inte riktigt kommit ut.
Men nu, nu kommer värmen hela vägen fram.
Du är en far, far till en son som kommer känna sig så otroligt älskad så uppskattad.




Här hör du saker jag inte vågar säga här hör du ord som inte kommit fram.

DU är min bror DU är Andreas JAG ÄLSKAR DIG!
Din Lillasyster för evigt o evigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0