Lördag.....

Vaknade upp en aning seg i Ulles soffa...
gick in till henne i sängen o vi låg o tittade på Dobbidooo
ja de var för jävla roligt...
vid 12 var de dags för "frukost" Rostad macka med skinka... MUMSIGT!!!!

Efter frukost tog jag mej en promenad till min underbara Mormor...
Skulle hjälpa henne o städa ur lite skåp vad gör man inte =)
Fick några glas som de mkt möjligt kan vara antikvärde på =) morfar tyckte de var synd o ge bort glasen om jag inte ska ha nåt i dom så han tyckte jag skulle ha en vinflaska med mej med... De tycker jag lät som en toppen idé..... =)
mormors mamma ägde dom en gång i tiden.. riktigt härliga...
Sen stod middagen på bordet.....  Kalkonsoppa med frickadeller... Mormor vet vad man vill ha i kylan =)
sen blev de kaffe o dopp o så kollade vi på massa gamla kort från när mormor var ung... några fick jag med mej hem... så nu har jag mormor inramad......
Morfar på ett litet mindre kort hängandes i hallen.....
De e sååå mysigt o umgås med mormor.... morfar var rätt rolig idag...
han berättade att man ska ha kulndom om man ska Puppa... 
på ren svenska menade han att man ska ha kondom om man ska ha sex...
han e för rolig...

så nu var man hemma ska ev snart till Andreas o Jona o kolla på film sen kommer Lisa efter jobbet....
Ha en super mysig Lördagkväll....
puss o kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0