ond cirkel? nej onda EKVATORN!

ja men jippi då var spisen sönder med..
som om de inte räckte med
dammsugaren
lampan i taken i köket
skurhinken o moppen
Mina kära skor
duschslangen dock fixat. fick en av pappa

snart brakar väl hela lägenheten ihop..
men de e väl som dom säger... en olycka kommer sällan ensam...
har nästan inga pengar.. kan inte laga mat o inte städa... glömmer tvätttider o kan inte sova...
Men om man bortser från allt de så e livet underbart...
nu när man äntligen har kunnat bunkra upp med lite mat så pajjar den jävla spisen!

vad ska man göra för att sova???
Knö i sig en burk Immo o sova tills man vaknar kanske??
men i mina öron låter de nästan bara som att fly ifrån problemet... 
Men då skulle jag juh iallafall få sova utan att vakna var tredje timma..
Med tanke på allt detta har jag ingen ork o inget tålamod på jobbet...
=( förlåt alla barn o fröknar.
hoppas inte att jag e en pina...
jag ska skärpa mej jag ska försöka sova...

Åh hur blir de på jobbet nu? Får jag vara kvar?? ska jag plugga?? (plugg innebär mindre pengar)

Hmmm snart e de jul o man ska köpa julklappar... jag gör såhär.... jag ger inte men tar tacksamt imot!?
Vad tror ni?
Tror ni att de kommer funka??

Kan jag inte bara vinna massa pengar så löser sig saker o hitta min drömprins som kan få mej o sova gott.
HOPPAS SAKER O TING BÖRJAR LÖSA SIG SNART

Kommentarer
Postat av: Ekström

oj allt detta lät verkligen inte bra du =/ Hoppas allt blir lättare snart!! =)

2008-11-18 @ 22:24:49
URL: http://emmoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0