en flummig kväll med maya

maya kom hit o vi åt middag ihop..
sen ballade de ut.. =)
vi hade jätte kul, vi var sådär flummiga som bara vi kan vara..
men idag sa hon nåt bra...
hon sa :

du e nog lite blyg när de gäller killar.. du vågar inte vara dej själv rikigt du försöker tona ner dej lite.

Där har vi en gumma som känner mej =)

nu har jag vart o hämtat tvätten.. e för trött för att vika å sånt idag men får la ta de typ imon om jag orkar..
Maya o jag ska in o fika med Emelie Rikardsson inne i stan imon efter jobbet o då kan de juh bli sent =)
så i värsta fall så får jag la fixa ordning på tvätten på torsdag...

På torsdag ska de knäckas nötter =)
berättar mer om de på torsdag =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0