Fredag o äntligen Helg.

Hej alla go folk!
Idag har de vart en LÅÅÅÅÅNG dag på jobbet.. rätt segt men de gick ändå bra.
efter jobben tog jag en prommenad hem till mor o far o hälsade på sen var jag o maya o handlade o så avslutade jag kvällen hos Mia med mys o tv-tittande.

Imon ska jag träffa Ulle.. ska bli kul o träffa henne innan de e "dags" på söndag e de bara
2 veckor kvar tills utsatt tid då hon ska föda. ska bli sååååå spännande..
Tiden bara springer iväg... känns inte som de var längesen som jag fick veta att hon var gravid o
snart e de dags o ligga på BB o krysta.
Jag tror de blir en liten Oliwer. men vi får se...

Ha en mysig o trevlig helg
KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0