VARFÖR???

varför blev de såhär?
jag är juh kär i dej.. 
varför gjorde jag som jag gjorde?
de har inte äns gått ett dygn o de känns redan tomt utan dej.

varför berättade du inte tidigare vad du kände?
om de var så att dina känslor fanns där!?
de var juh inte du o jag med nu så är de ingenting.
de känns som en tomrum.

saknar redan dina kramar o din närhet.
jag e bara sååååå ledsen att de blev såhär!
men inte visste jag att du kände nåt för mej.
jag har tänkt på dej dag ut o dag in ända sen första dagen jag såg dej.
har alltid trivts i ditt sällskap, har alltid tyckt om dej, men försökt att stöta bort mina känslor
men i lördags morse insåg jag att detta inte funkar, jag kan inte ljuga för mej själv längre.
de e juh dej jag tycker om. de är juh dej jag vill vara med.

Du bara stod där på nyår o jag bara fastnade med blicket åt ditt håll med en gång,
men nu e allt borta, allt är förstört.
jag känner mej så dum, hade jag vetat allt de jag vet nu hade detta aldrig hänt
jag hade aldrig vart där jag var i helgen.

innan har du bara sagt att du tycker de e trevligt att umgås med mej,
o nu helt plötsligt fanns de känslor.

Du säger att du tycker om o höra min röst på morgonen,
att jag gjort dej glad flera gånger när du behövt de
och att du har känslor för mej.

men varför sluta nu? varför ska de sluta såhär.
nu när vi vet vad vi båda känner, varför inte ta chansen???



TÄNKER PÅ DEJ

Kommentarer
Postat av: Emma

Ne men lilla gumman, detta låter verkligen inte bra!! vi får nog ta ett snack nåndag!! Finns här om vil prata!!! <3

2009-04-08 @ 21:36:01
URL: http://emmoo.blogg.se/
Postat av: Nina

pampalajat me nån annan?

2009-04-14 @ 20:13:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0