nu är glada julen slut slut slut

nu när julen är över o hysteri med julklappar å annat, kan man återgå till vardagen igen.. phhuuu har haft en rätt jobbig jul med väldiga magsmärtor och huvudvärk, har levt på värktabletter o vatten o vilat lite då å då. men nu kändes de som om de började gå åt rätt håll igen men vad händer då? dessa jävla smärtor är tillbaka. blir så jävla trött på min mage... gahh på måndag ska jag iaf ringa till läkaren o be dom göra en väldigt nogrann kontroll på mej, för detta tänker jag inte stå ut med längre.. ge mej lite smärtstillande o sen skicka hem mej från akuten igen. NEJ de godtar jag inte denna gången. Nu får dom fan ta mej på allvar o utreda mej riktigt.. orkar inte gå med ovissheten om vad jag får äta o inte. hmmm kan jag äta detta idag? njea, jag vet inte... nej detta orkar jag inte mer. nu e de dax att de blir ordning på detta. Hoppas alla ni andra har haft en kanon mysig jul iaf. jag hoppas på bättre lycka nästa år! Puss o god fortsättning.. Å min finaste??? Jag tycker om dej massor, kan inte förklara hur mkt jag tycker om dej! PUSS PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0