ÄR DE VERKLIGEN SÅHÄR?

Haj haj =)
börjar ana att jag har fått lite fjärilar i min mage =)
phuuu vet inte om jag e glad eller vad jag e för detta.
när du ringer så pirrar de till lite o när du kysser mej så blir jag aldeless varm i kroppen, är de verkligen lite kärlek?
minns juh inte hur de känns o känna sig lite in love =)
men anar att de e såhär de känns, tänker på dej hela dagarna...
undra vad han gör!?
undra om han har de bra ?!
kommer vi träffas idag?!
ska vi mysa!?
allt detta snurrat i mina tankar dom senaste dagarna...

dom riktiga fjärilarna kände jag igår... OJ OJ OJ säger jag bara..
TYCKER OM DEJ de sa du till mej för ett tag sen. men kan jag ta de på allvar? jag e rädd att bli sårad.
De finns så mkt hinder
De finns så mkt lust
De finns så mkt kärlek du ger mej min tröst =)
Du finns där.. DU bara e =)

Kommentarer
Postat av: Ekström

It´s love in the air!!!=) Myspys!

2009-02-11 @ 12:06:20
URL: http://emmoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0