sista torsdagen

Idag var de sista torsdagen på jobbet..
de känns lite sorgligt att sluta....
jag trivs juh så bra med personal, föräldrar o barn.. .
de e verkligen super mysigt..
men visst visst de e juh mej själv jag måste tänka på, jag måste juh ha en utbildning om de e detta jag ska fortsätta o jobba med... men jag kommer juh tok-sakna min lilla pojk, hoppas allt kommer bli bra med hans nya assistent o att mamman o personalen kommer komma bra överens...


Jag vet inte om jag ska dit o göra min praktik, jag vill juh de men ändå vill jag juh utvecklas mer o mer..
de e juh därför jag ska börja plugga...  så vi får väl se hur de blir..
e lite sugen på montisori med... jag har juh aldrig jobbat med den metoden.
Ja ja de löser sig alltid =)


ha de så mysigt
KRAM KRAM

Kommentarer
Postat av: Emma

Det kommer säkert bli jätte bra hur du än gör! =)

Lycka till med pluggandet =)

2009-01-08 @ 21:24:48
URL: http://emmoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0