idag kom brevet

Idag när jag kom hem låg de där brevet där..
de som jag så länge hade väntat på länge... eller aaa de känns som en evighet =)

men idag när jag kom från jobbet låg de ett brev där o tittade på mej =P
jag tänkte.. VA?? lönespec nu?? de e nåt som inte stämmer..
men kollade lite närmare o visst...
de stod vuxenutbildningen på de..
jag öppnade kuvertet långsamt långsamt....
vecklade upp pappret o så stod de.....................
............. ANTAGEN
ANTAGEN ANTAGEN ANTAGEN
Gött, så om 2 veckor sitter man i plugg-träsket igen.
sitta hemma o göra läxor.. de var juh ett tag sen..
men de ska bli så kul...
o jag vet jag vet jag vet ATT JAG FIXAR DETTA!

de ända som e lite tråkigt e juh att jag inte kommer vara kvar på jobbet som jag trivs sååå bra på..
 men i detta läget måste jag vara egoistisk o bara tänka på mej själv o  vad jag behöver.
o de jag behöver nu e en utbildning.. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0