igår var de 2 år sen

Jag tänker....
Tårarna rinner på min kind,
2 år har gått jag såg ett kort på dej för ett tag sen,
började tänka... har ägnat mycket tid till att tänka på dej de senaste.
Tror de tog mej 2 år att inse att du verkligen inte kommer tillbaka.
att jag aldrig kommer få se dej, se ditt leende.
Men jag minns dej som ett ända stort leende
Minns dej som en underbar kvinna.
Så stark.....

Minns du när jag var liten?
Du hoppade med mej sådär med mina armar.
Du blev så rädd.
Min arm hoppade ut led, ser skräcken i ditt ansikte fortfarande...
Minns precis vart vi var.
Vill bara träffa dej igen.

Tänker tillbaka, Minns när vi var i kyrkan och skulle ta farväl av dej.
åhhh de var så jobbigt.. jag bara grät o skakade..
Ville inte inse att du var borta.
Vill att du ska komma tillbaka...

Har så dåligt samvete. Glömde tända ett ljus för dej igår.
Men mina tankar fanns hos dej, mina tankar finns hos dej nu med.

Den senaste tiden har jag tänkt på dej
Tänker tillbaka o minns alla fina minnen jag har ihop med dej.
NEJ de e inte sant, du kan inte vara borta....

De kan inte vara sant.
Lovar att den dagen jag lämnar marken kommer jag komma o hälsa på dej
kommer till dej, jag vet att du finns i Nangijala, jag vet att du finns där. de lovade du

Så håll fortfarande hoppet uppe, de kan ta lång tid innan jag kommer
men jag lovar dej, jag kommer, jag kommer komma o hälsa på dej.

VI SES!

R.I.P Berit 27/4-2007

Kommentarer
Postat av: Emma

Va fint skrivit gumman!!

2009-04-29 @ 05:33:35
URL: http://emmoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0