23/6

Jag tänker på dej och du vet vad jag känner,
jag har mina känslor kvar jag har mitt hopp.
Jag vet att du tycker, tycker om mej.
Vad gav jag mej in på?
Jag vet vad du känner.
JAG VET
Men trodde ändå att de fanns hopp,
hopp på oss
men du vill inte även om du tycker om mej.
Är de som du säger?
Är de så du känner?
Vill ha dej så nära, vill vara med dej.
Vill känna din glädje ditt leende gav mej hopp,
hoppet som fick mej att tro.
Jag tror jag tror
tror aldrig jag kommer sluta tro,
tro att du tycker om mig,
våga tro på vad du säger.
Du tog mitt hopp,
min tro, min tillit till kärleken.
Äntligen trodde jag den fortfarande fanns inom mej & inom dej.
Men vad vet jag?
Vad ska jag tro?
Vad är dina känslor?
Vad är de du känner?
Saker och tankar dom sveper iväg,
iväg till de tomma,
den tomma stunden.
Men de vi "hade" de jag trodde på-
Hur hände du då?
Vad fick jag dej att gå på?
jag tänker tillbaka på allt,
allt som vá,
allt som jag trodde var så bra.
Jag trodde de fanns,
fanns inom mej o fanns inom dej.
Vad fick mej att tro?
Vad fick mej att hoppas?
Jag funderar och jag tänker.
Hur ska de va?
Hur ska de tas?
Tankar som flyger o far.
Hur ska de va?
Jag spolar tillbaka o pausar ett tag.
Pausar i de fina,
de underbara när jag var i dina armar.
Då de bara brann för ett tag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0